بارسا نیوز

Code Center

آخرين اخبار
تبليغات
تبليغات
حمايت از ما : با شركت در گوگل پلاس سايت ، علاوه بر حمايت از بارسا نيوز ، ما را در گوگل محبوب كنيد !
دسترسي اسان
خانه تماس با ما تبليغات ورود به اکانت کاربري عضويت در سايت
تصوير منتخب هفته
بازي بعدي

جدول لاليگا

لوگو وب

اطلاعات دروازه بانان
موضوعات
آرشيو مطالب
نويسندگان
حمايت ميکنيم



Code Center

تبليغات لينکي شما در اين مکان
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 8:46
بازديد از اين پست : 263

بارسا فصل گذشته با هدایت مارتینو نتوانست نتایج خوبی کسب کند و کرویف معتقد است عدم توانایی این مربی آرژانتینی در کنترل ستاره های تیم، باعث ناکامی آنها شد. یوهان کرویف، اسطوره باشگاه بارسلونا، معتقد است که عدم توانایی سرمربی های این باشگاه در کنترل بازیکنانی مانند لیونل مسی و نیمار، باعث پسرفت این تیم در چند سال اخیر شده است.

 

بارسا نیوز

کرویف سال گذشته و بعد از پیوستن نیمار به بارسا گفته بود که این باشگاه باید مسی را بفروشد تا ستاره برزیلی بتواند راحت تر در این تیم جا بیفتد. بارسا فصل گذشته با هدایت مارتینو نتوانست نتایج خوبی کسب کند و کرویف معتقد است عدم توانایی این مربی آرژانتینی در کنترل ستاره های تیم، باعث ناکامی آنها شد. او شرایط باشگاه کاتالانی با مارتینو را به اوضاع فصل گذشته منچستریونایتد با هدایت دیوید مویس مقایسه کرد و گفت:" من هنوز بارسا را خیلی دوست دارم. من رئال را هم دوست دارم.

بارسا به دلیل کسانی که به عنوان مربی در این تیم کار کردند، پسرفت داشت. نمی گویم آنها مربیان خوبی بودند یا بد اما کنترل بازیکنانی مانند نیمار یا مسی دشوار است. اگر نتوانید آنها را کنترل کنید، شرایط دشوار می شود. دیوید مویس هم در منچستریونایتد شرایط مشابهی داشت.

بعضی مربیان می توانند بعضی بازیکنان را کنترل کنند و نیاز دارید که حتما این کار را بکنید. در غیر این صورت، به مشکل برمی خورید. مویس مربی خوبی است اما نه برای منچستریونایتد."

کرویف همچنین معتقد است که ستاره هایی بارسا مانند مسی و اینیستا با اطلاع از کمبودهای بازی شان، توانستند خود را به سطحی که اکنون در آن هستند، برسانند.

" مهمترین موضوع برای یک مربی است که بتواند بر مشکلاتی که بازیکنان شان دارند، غلبه کنند. مثلا در مورد کار کردن با گواردیولا، او مانند من لاغر بود و باید از تاکتیکش مراقبت می کرد. در مورد اینیستا و مسی هم این را دیدید. آنها باید حرکات شان را سریع انچام بدهند؛ وگرنه نمی توانند به هدف شان برسند. این نشان می دهد که آنها از جزئیات آگاه هستند."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،

مبدل قالب ميهن بلاگ به بلاگفامبدل قالب بلاگفا به ميهن بلاگ

درباره بارسانيوز

بارسانيوز تلاش دارد پنجره‌اي باشد به تمامي وقايع مهم تيم فوتبال بارسلونا براي دوستداران اين تيم محبوب . تلاش تمامي گردانندگان هواداران بارسلونا ارائه جديدترين اخبار پيرامون باشگاه بارسلونا ميباشد .باشد که با حمايت هواداران به اين مهم دست پيدا کنيم . هرگز حتي لحظه اي فکر نکرده ايم که «بارسلونا فراتر از يک باشگاه » يک شعار است . اين يک هدف است و ما به آن ايمان داريم .

پیغام مدیر
با سلام خدمت تمام بارسایی های عزیز که از وب ما یعنی بارسا نیوز دیدن میکنند.امیدواریم در این وب لحظات خوبی را سپری نموده و از مطالب بهره ببرید.لطفا نظر یادتون نره.
با تشکر « تیم مدیریتی بارسا نیوز »